Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 17:42 - На Нея
Автор: oste Категория: Поезия   
Прочетен: 971 Коментари: 1 Гласове:
3



image 

На Нея

 

В градината живея на разкоша й,

Задъхано потънал в пищен рай

С цветя  незнайни – билки омагьосани

И плодове препълнени със най…

 

Ухания и вкусове преплетени

С докосване и гледки на мечти.

А музиката от душата бликаща,

Реките си не спира да множи.

 

Прегръщам страстно всичките й прелести.

Със поривите шеметно летя.

Не я търсете нийде във вселената –

В сърцето ми Тя рая си постла!

 

Стефан Стефанов

17.04.2010 GBBG




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. linaviraassaamy - На него
06.05.2010 09:22
,,Имаш достатъчно основание да го презираш,,
Влади

Кажи,
защо съм ти аз
сред множеството от жени
като броеници
около теб нанизани
и навързани,
които имаш
и можеш да ги избираш ти
по желание
една по една
във живота си...
Кажи,
защо съм ти аз
сега
или пък утре
някак си дали ще бъда
някога
за тебе ценност
някаква...
Защо ли не ме загърбиш
и не ме оставиш на мира
след като
любов между нас
дори само капка единствена
нито ти,
нито аз
сме имали
или
нищо между нас
не е останало
и нищо,
нищо изобщо
не намираме...
Може би
така е по-добре
и за двама ни
да се разделим
без болки утихнали
някакви
или пък
обиди овладяни
сякаш
нищо не се е случило
и сякаш нищо не е било
между нас...
А аз
сякаш била съм
за тебе само
прочетен вестник от вчера
с дата отминала
или пък
съм за тебе захвърлена
в ъгъла
безинтересна и прашна книга
или
писмо пожълтяло нечакано
закъсняло
или спомен някакъв
безинтересен
безкрайно далечен
и отдавна
отминал...
Аз знам
за тебе
в живота ти
не съм била
и не мога да бъда
никога вечност
желана
и с нетърпение
до болка
искана,
очаквана
и мечтана...

Lina Vira Assa Amy
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oste
Категория: Поезия
Прочетен: 560188
Постинги: 214
Коментари: 61
Гласове: 378