Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2013 15:44 - Късен следобед
Автор: oste Категория: Поезия   
Прочетен: 2292 Коментари: 0 Гласове:
0



image 

Предвид на късния следобед,

Не си го сложих на сърце.

Да легна в меката постеля

За мене беше по-добре.

 

Но то се случи и понятно,

Не бях готов да е така.

Додето мигна и готово,

Държеше моята ръка.

 

Не, нямаше къде да ида.

Да стъпя с босите крака.

Дори изпитах безтегловност,

Люлееща ме под дъга.

 

Когато сетне се опомних,

Бе малко късничко за мен -

Успяла беше да придума,

Дори сърцето ми на плен.

 

Стефан Стефанов

20.08.2013 GBBG




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oste
Категория: Поезия
Прочетен: 560620
Постинги: 214
Коментари: 61
Гласове: 378