Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 09:21 - Атос
Автор: oste Категория: Поезия   
Прочетен: 1433 Коментари: 0 Гласове:
0



image
 На връх Атос, пенливото сияние,

ме кани да потегля с кръст на път.

И походът на подвиг и мълчание,

да свърши с преминаване отвъд!

 

С  търпение напълних си торбичката,

смирение налях в прозрачен съд,

и даже смелостта облякох всичката,

и с упование поех на  път.

 

Нагоре, все нагоре ме издигаше,

стремеж – наречен вяра и любов.

Надеждата сърцето ми подпираше,

и винаги за крачка бях готов.

 

През бурите наречени вълнение,

през дъжд и сняг от мисли и мечти,

пътека следвах - сладко дръзновение -

въздигането почна да личи.

 

Когато блесна Атос с ореола си,

от слънце и духовна светлина  -

бях там, съвсем зашеметен, но спомням си,

нагоре продължих, към святостта!

 

Стефан Стефанов

23.04.2011 GBBG




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oste
Категория: Поезия
Прочетен: 557891
Постинги: 214
Коментари: 61
Гласове: 378