Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2011 23:28 - Хималайска сол
Автор: oste Категория: Забавление   
Прочетен: 2880 Коментари: 0 Гласове:
0



                image
                 Възползвайки се от нескритият ми пресантиман към невероятната Индия и прилежащите й Хималаи, една позната, успя така да ме оплете, че да ми продаде парче „розова хималайска сол”.

                В изпълнение на съответната рецепта започнах приемането й рано сутрин в стократно разредена доза в чаша вода.

                Хареса ми. Постепенно започнах да соля и ястията на трапезата си. В началото по малко, но скоро се пристрастих и количествата сол силно нараснаха.

                Трябваше да се сетя, че това ще се плаща, по някакъв начин, но чак пак по такъв...

                Сега рева като хималайска мечка, точно в сюблимният момент.

                Жените се втрещяват и настръхват, но кой знае защо не бягат, нито пък тя - ДИСТРИБУТОРКАТА!?

СС

27.09.2011 GBBG

                 



Тагове:   мечка,   сол,   хималая,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oste
Категория: Поезия
Прочетен: 560109
Постинги: 214
Коментари: 61
Гласове: 378