Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2009 16:49 - Домашният ми ангел
Автор: oste Категория: Изкуство   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2009 16:50


image

 

Домашният ми ангел ми показа

Сърцето си – пулсираща любов.

 

Бе толкоз близко, можех да го хвана,

Във шепите на моя благослов.

 

Прегърнах го, той вля във мен наслада

И тръгнахме след устремния зов.

 

Накрая се стопихме в светлината

И сляхме се с Всемирната Любов.

 

Безкраят бе приятел от квартала,

А Вечността момиченце с цветя,

 

Нагазили тъй дръзко във нещата,

Играеха най-странната игра.

 

Когато се завърнах, той бе тука,

Домашният ми ангел – благослов.

 

За мене то изпълваше простора,

Сърцето му – пулсираща любов!



Тагове:   Ангел,   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oste
Категория: Поезия
Прочетен: 560895
Постинги: 214
Коментари: 61
Гласове: 378